Darreres visites guiades a ‘D’un roig encès: Miró, Palau i Fabre, Perucho i Picasso’

Darreres visites guiades a ‘D’un roig encès: Miró, Palau i Fabre, Perucho i Picasso’

L’exposició reconstrueix la relació entre els dos artistes i els dos poetes a través de diferents materials: dibuixos, litografies, llibres dedicats, documents i fotografies, procedents de la col·lecció de Joan Perucho, dels fons de la Fundació Palau i de les aportacions d’altres persones o entitats, com el dissenyador Joan Pedragosa.

Es presenten obres de Picasso i Miró, procedents de la Fundació Miró, el Museu Picasso de Barcelona i de col·leccions particulars, acompanyades per fotografies de Leopoldo Pomés i Xavier Miserachs.

El projecte d’exposició ha estat produït per la Fundació Palau, comissariat per Julià Guillamon i amb la col·laboració d’Eduard Vallès, com a comissari adjunt. Fins al 19 de setembre.

Les darreres visites guiades a l’exposició:

Dissabte 4 de setembre a les 17 h

Dissabte 18 de setembre a les 17 h

Per assistir cal inscriure’s prèviament a fundaciopalau@fundaciopalau.cat o al 93 791 35 93. Recordeu que són les quatre úniques visites guiades de l’exposició abans de la seva clausura. Visites guiades per a grups de mínim 10 i màxim 20 persones. El preu és de 6€ per persona.