Carregant Esdeveniments

Nits d’Estiu als Badius «La llavor de l’amor» amb Montse Guallar i Max Sunyer

6 de juliol de 2017 a les 20:30

Nits d’Estiu als Badius 2017, un cicle on es combina cultura i patrimoni. Una oportunitat única per gaudir d’un concert o recital poètic en un típic badiu badaloní.

Recital poètic «La llavor de l’amor» amb l’actriu Montse Guallar acompanyada per la guitarra de Max Sunyer, han preparat per commemorar el centenari de Josep Palau i Fabre a un badiu de Dalt la Vila.

«La Llavor de l’Amor» és un espectacle que combina recital de poemes i música en directe. Aquest recital vol commemorar, en el centenari del seu naixement, el treball i la influència que Josep Palau i Fabre, Premi d’Honor de les Lletres Catalanes 1999, va tenir sobre una època i diverses generacions de poetes i crítics d’art actuals. Per fer-ho, l’actriu Montse Guallar recitarà poemes i escrits d’art de l’autor. L’acompanyament musical, creat especialment per a l’espectacle, sorgirà de les mans virtuoses de Max Sunyer a la guitarra. És un acte coproduït per Òmnium Cultural amb la Fundació Palau i en col·laboració amb el Museu Picasso de Barcelona.

El preu és de 7 euros (per als socis d’Òmnium Cultural) i 10 (per als no socis). Les inscripcions s’han de fer a través del correu electrònic badalona@omnium.cat o del telèfon 93 389 56 80.

Mostra els detalls

Data:
6 de juliol de 2017
Hora:
20:30
Categoria d'Esdeveniment:
Lloc web:
https://www.omnium.cat/noticia/tornen-les-nits-destiu-als-badius

Organitzadors

Òmnium Cultural
Fundació Palau
Museu Picasso

Recinte

Carrer Fluvià, 43
Carrer Fluvià, 43
Badalona, Barcelona Espanya
+ Mapa de Google