15,00€ IVA inclós
Autor: Joan Noves
Preu: 13€
Editorial: El Cep i la Nansa Edicions
Any de Publicació: 2014
Descripció: La secreta joventut recull poesia de Joan Noves escrita entre els anys 1971 i 1981, dels seus vint-i-cinc als trenta-cinc anys, pràcticament tota publicada als anys vuitanta. El volum inclou poemes dels llibres Somnis i malsons, Editorial Moll, (1980) i Timbals de primavera, Llibres del Mall (1986); també inclou els set poemes de la sèrie Cançonetes, publicada parcialment a la revista Reduccions, núm. 47 (1990) que va ser escrita més tard però que, degut al llarg silenci posterior, és part indestriable del conjunt.
Aleshores va defensar i practicar una poesia que, mantenint la consistència formal, tenia la voluntat d’enllaçar amb una línia d’arrel romàntica i existencial que el noucentisme i el realisme, allargassant-se en el temps, havien obviat; una línia que, al nostre país, es podria seguir com un fil gairebé imperceptible però consistent des de Joan Maragall, passant per Joan Salvat-Papasseit i després per Josep Palau i Fabre.
Horari d’hivern
(de l’1 d’octubre al 31 de maig)
Matins: De dimarts a diumenge i festius: 10:30-14h
Tardes: De dijous a dissabte: 17-19h
Subscriu-te al butlletí
Fent clic a “subscriu-t’hi” acceptes la politica de privacitat
La Fundació Palau, en el que, ben segur, seria la voluntat del seu fundador, vol donar suport a totes les persones de l’àmbit públic i privat que encara pateixen represàlies per haver contribuït a exercir un dels drets fonamentals i pacífics en tota democràcia: el dret a vot.
Financiat per la Unió Europea - NextGenerationEU
Segueix-nos a les xarxes socials
CISTELLA
La cistella està buida.
Visita la botiga