Carregant Esdeveniments

Cicle de filosofia: ‘L’alquímia de les idees’. L’ideal de l’obra d’art total i el modernisme a Catalunya a càrrec de Teresa Sala

Els dijous a la Palau

18 de setembre a les 18:30

Un dels ideals de l’època del Modernisme prové de la Gesamtkunstwerk (obra d’art total), terme usat per Richard Wagner per designar la integració de totes les arts simultàniament. A partir de llavors, la posta en escena es va revolucionar tot  estenent-se a altres manifestacions artístiques, amb un joc de sinestèsies molt ric.

Teresa Sala (Barcelona 1959)

És una historiadora de l’art, comissària i professora de la Universitat de Barcelona. S’ha especialitzat en investigar els estudis culturals sobre el segle XIX-XX, sobretot els escenaris urbans del 1900. Ha publicat recerca sobre l’arquitectura d’interiors, entenent les arts decoratives com a universos simbòlics dels seus habitants.També estudia les relacions entre art i literatura des del romanticisme fins al surrealisme.

Entrada lliure. Aforament limitat. Es recomana inscripció prèvia a fp.info@fundaciopalau.cat o al 93 791 35 93

Mostra els detalls

Data:
18 de setembre
Hora:
18:30
Categoria d'Esdeveniment:

Organitzador

Fundació Palau
Phone
34 937 913 593
Correu electrònic
fp.info@fundaciopalau.cat
Visualitza el lloc web de Organitzador

Recinte

Fundació Palau