Carregant Esdeveniments

Presentació del llibre ‘Vides de Picasso’ de Josep Palau i Fabre

3 d'abril de 2024 a les 19:00

Presentació de la reedició del llibre Vides de Picasso de Josep Palau i Fabre a càrrec d’Anna Maluquer, directora de la Fundació Palau,  Anna Perera, autora del pròleg i l’editora de Vibop, Montserrat Serra.

La fascinació de Josep Palau i Fabre per Picasso es remunta al temps de l’adolescència. Anys més tard, amb el tracte personal amb el pintor a París, l’atracció primerenca i intuïtiva no féu sinó créixer, fins al punt que Palau ha esdevingut un dels coneixedors més conspicus i apassionats de Picasso. En l’obra del genial pintor, en la seva diversitat pletòrica, Palau hi ha vist un reflex de la fragmentació de l’home contemporani i l’aposta per un jo plural, en crisi permanent.

Vides de Picasso va ser el primer fruit literari de la relació entre Palau i Picasso. L’autor dels Poemes de l’Alquimista fa un acostament poètic a la multiplicitat de Picasso que pot llegir-se, també, com un recorregut per les diverses etapes de l’experiència vital de l’home.

Entrada lliure. Aforament limitat

Lloc: Llibreria Jaimes (carrer València, 318 Barcelona)

Mostra els detalls

Data:
3 d'abril de 2024
Hora:
19:00
Categoria d'Esdeveniment:

Organitzadors

Llibreria Jaimes
Vibop

Recinte

Jaimes. Llibreria francesa de Barcelona
València, 318
Barcelona, Barcelona 08009 Espanya
+ Mapa de Google
Phone
932153613
Visualitza el lloc web de Recinte